Prowadzimy Szkolenia na Temat:

  • psychologii obsługi klienta,

  • technik skutecznej sprzedaży,

  • technik prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,

  • zasad prowadzenia rozmów handlowych,

  • technik i etapów negocjacji,

  • sposobów komunikowania się w relacjach z klientem,

  • psychologicznych mechanizmóww wpływu społecznego w relacjach z klientem,

  • zarządzania zespołami pracowników,

  • autoprezentacji – wizerunku indywidualnego i zawodowego,

  • metod organizowania i prowadzenia szkoleń (dla osób zajmujących się; organizowaniem i prowadzeniem szkoleń w firmach).
 
     
  Liczba osób na szkoleniu:

Standardowo grupy szkoleniowe liczą 10-15 osób (taka liczba uczestników daje możliwość zaangażowania wszystkich w zajęcia prowadzone przede wszystkim metodą warsztatową oraz indywidualnej pracy z każdym);

W odniesieniu do zgłaszanych przez Państwa potrzeb przewidujemy możliwość prowadzenia szkolenia w grupach do 30 osób, jednak wówczas zajęcia będą miały charakter
demonstracyjny;

Niektóre z proponowanych tematów szkoleń mogą być przeprowadzane w formie wykładu interaktywnego, w którym jednocześnie może wziąć udział większa liczba słuchaczy.

 
     
 

Miejsca szkolenia: (do wyboru):

  • dysponujemy własną salą szkoleniową,

  • w siedzibie firmy - klienta,

  • szkolenia wyjazdowe – poza siedzibą firmy.
 
     
 

Czas (do wyboru) i terminy szkolenia (szczegółowe daty do uzgodnienia):

Jednodniowe szkolenie standardowo trwa 8 godz. od 9.30. do 17.30. (lub w innych godzinach uzgodnionych z firmą),

Osiem godzin może być również rozłożone na dwa razy po cztery godz. (np. w dwa popołudnia).

Zazwyczaj organizowane przez nas szkolenia dłuższe, kilkudniowe, najczęściej mają charakter wyjazdowy, nie mniej każdy dzień szkoleniowy zawiera minimum 8 godz. zajęć.

 
     
 

Metody prowadzenia szkoleń:

  • ćwiczenia – warsztat,

  • dyskusje interaktywne,

  • gry symulacyjne,

  • gry symulacyjne rozmów z klientem z użyciem kamery video,

  • wykład interaktywny.
 
     
 

Kompetencje i doświadczenie osób prowadzących szkolenia:

Krzysztof Wolak – dr psychologii, b. Dyr. Personalny Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego, doświadczenia w prowadzeniu szkoleń od 9 lat, konsultant w zakresie zarządzania personelem, Koordynator Studiów Specjalnych Doradztwa Personalnego przy UMK w Toruniu,

Karolina Wittek – psycholog, wykładowca Akademii Teatralnej w Warszawie, sześć lat doświadczeń w prowadzeniu szkoleń oraz koordynowaniu badań marketingowych.

 
     
   
     
Szkolenia  
 
> Przykładowe programy szkoleń
 
Rekrutacja  
Doradztwo Organizacyjne i Personalne  
Badania Marketingowe