Etapy Postępowania Rekrutacyjnego:

Przeprowadzenie analizy stanowiska pracy, opracowanie profilu idealnego kandydata.

Konstrukcja i przygotowanie ogłoszenia rekrutacyjnego wg naszych wzorów lub wg proponowanej przez Klienta formy ogłoszenia (opracowanie ogłoszenia, zbieranie nadsyłanych ofert pracy).

Analiza istniejącej bazy danych. W trakcie naszej działalności zebraliśmy informacje o kilku tysiącach osób rozważających możliwość zmiany miejsca pracy. Wewnętrzna struktura bazy danych oraz zaawansowane narzędzia informatyczne, pozwalają na poszukiwania osób wg określonego klucza – w zależności od bieżących potrzeb rekrutacyjnych Klienta.

Umieszczenie ogłoszenia i oferty pracy w jednym z internetowych serwisów (vortal z wyszukiwarką ofert pracy i bazą C.V.) oraz analiza nadesłanych ofert i przeszukiwanie bazy C.V. pod kątem aktualnych potrzeb rekrutacyjnych.

Preselekcja kandydatów. Celem tej usługi jest ograniczenie liczby kandydatów rozpatrywanych w procesie rekrutacyjnym, wyłącznie do osób spełniających kryteria ustalone wcześniej z Klientem.

Badanie i ocena przydatności zawodowej kandydatów. Istotą tej usługi jest dokonywanie porównawczej oceny kandydatów do pracy rekrutowanych zarówno z zewnątrz firmy, jak i spośród aktualnych pracowników firmy w zakresie rozpoznania poziomu kompetencji oraz predyspozycji osobowościowych na dane stanowisko. Narzędzia i techniki, które stosujemy w procesie rekrutacji obejmują: testy psychologiczne (pozwalające na dodatkową ocenę predyspozycji osobowościowych kandydatów oraz analizę i porównanie takich cech jak: styl pracy i kierowania, zorientowanie na sukces, odporność na stres, predyspozycje menadżerskie, ambicje zawodowe, mocne i słabe strony osobowości), standaryzowane indywidualne wywiady, testy wiedzy fachowej (min. dotyczące wiedzy nt. technik sprzedaży np. usług ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych, telemarketingu, prowadzenia sekretariatu, itp.) oraz dyskusje interaktywne (stosowanie tej techniki rekrutacyjnej wymaga wspólnego udziału grupy 3-5 kandydatów i pozwala na analizę i porównanie takich cech kandydatów jak: poziom motywacji, umiejętność działania w zespole, zdolność wpływania na innych, komunikatywność, kompetencje interpersonalne i inne).

Sprawdzanie referencji kandydatów.

Przedstawienie kandydatur (2-3 na dane stanowisko) Klientowi w terminie 10-20 dni od spłynięcia ofert. Przedstawienie i omówienie diagnozy psychologicznego potencjału zawodowego kandydatów w postaci profilu predyspozycji zawodowych (uwzględniającego analizę porównawczą indywidualnego profilu zawodowego kandydata z pożądanym na danym stanowisku profilem zawodowym), wskazanie na mocne i słabe strony kandydatów, oraz warunki pracy i typy zadań optymalne dla osoby badanej ze względu na jej potencjał
psychologiczny i predyspozycje zawodowe.

Udzielenie gwarancji na wybranego i zatrudnionego przez Klienta pracownika. Jeśli umowa z pracownikiem ulegnie rozwiązaniu lub nie zostanie przedłużona w okresie trwania gwarancji, firma nasza zobowiązuje się do przedstawienia nowych kandydatów na dane stanowisko (przy czym Klient ponosi koszty ogłoszeń).

Koszty związane z przeprowadzeniem selekcji i rekrutacji są ustalane każdorazowo w zależności od danego stanowiska i uzależnione od jego rangi, wynagrodzenia, wymaganych kompetencji zawodowych itp.

 
     
     
Szkolenia  
 
> Przykładowe programy szkoleń
 
Rekrutacja  
Doradztwo Organizacyjne i Personalne  
Badania Marketingowe